İçeriğe geç

153 Numara Hangi Kuruma Aittir

153 hangi şikayetlere bakar?

153. Hat, ülkedeki tüm şehirlerdeki vatandaşlara kamu işlerinde yardım sağlar. “Beyaz Masa” olarak da adlandırılan bu departman, şehrin Büyükşehir Belediyesi çerçevesinde destek sağlar.

153 hangi durumlarda aranır?

Bilgi, şikayet, öneri ve sorularınız için belediye birimlerinin bir parçası olan Beyaz Masa’nın 153 numarasını arayabilirsiniz. Vatandaşlara 153 numaralı hat üzerinden günün 24 saati hizmet verilmektedir.

Alo 153 nelere bakar?

Alo 153 Sokak kedisi için Hayvan ambulansı acil yardım talebi.

153 telefon numarası nereye ait?

Capital 153 | Akıllı çözümler. Sizi 7/24 dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz.

153 hangi hizmetleri veriyor?

21 Eylül 2024’te gözden geçirilen kararlı sürüm gösterilmektedir. Hala gözden geçirilmesi gereken bir değişiklik var. Beyaz Masa, Çözüm Merkezi veya Alo 153, Türkiye genelindeki belediyeler tarafından kullanılan bir talep, öneri ve şikayet değerlendirme birimidir.

153 şikayet nedir?

Ankara Büyükşehir Belediyesi Koordinasyon Merkezi; Ayrıca başvuruları takip etmek, süreç ve sonuçları hakkında bilgi almak da mümkün. Başkent 153, 7/24 hizmet anlayışı ve uzman kadrosuyla yeni nesil e-belediyeciliğin yapılandırılmasında en önemli adımlardan biri.

153 kaça kadar hizmet veriyor?

Sizden gelen geri bildirimler bizim için çok önemli! NOT: Veri taleplerinizi Veri Talepleri sayfasından iletebilirsiniz. Veri talepleri hariç talep ve şikayetlerinizi 552 153 00 34 / İstanbul Seni Canlı Destek Uygulaması WhatsApp hattımızdan veya Alo 153 Çözüm Merkezimizden 7 gün 24 saat iletebilirsiniz.

153 nasıl çalışır?

“153-Ticari mallar” hesabının borç bakiyesi, şirketin envanterinde bulunması gereken ticari malların parasal miktarını gösterir. Bu, ticari malların miktarının muhasebe kayıtları kullanılarak izlenmesine olanak tanır. Sürekli sayım yönteminde, ticari mallar satın alındığında, “153-Ticari mallar” hesabında satın alma maliyetine kaydedilir.

Alo 175’i hangi durumlarda aramalıyız?

Alo 175 tüketici danışma hattımızla tüketicilerimiz, sağlık, can ve mal güvenliği açısından tehdit oluşturan ürünler hakkında bilgi alabiliyor.

153 beni neden arar?

153 Neden arıyor? “153” numaralı telefon, Türkiye’deki Borçlu Koruma ve Kredi Garanti Fonu’nun (KGF) “Beyaz Masa” birimine aittir. Bu numaradan aranmanızın birkaç nedeni olabilir: Borç durumu hakkında bilgi: Borcunuz hakkında bilgi almak için aranabilirsiniz.

153 WhatsApp hattı var mı?

WhatsApp iletişim telefonumuz 0(312) 153 00 00 WhatsApp iletişim telefonumuzdan bize istek, şikayet ve önerilerinizi iletebilirsiniz.

Beyaz masa neyle ilgileniyor?

Yoğunluğun fazla olduğu bölgelerde kullanılan Mobil Beyaz Masa aracı, vatandaşlardan gelen her türlü soru, istek, öneri ve şikayete net ve anlaşılır bir şekilde yanıt vermek ve vatandaşa yardımcı olmak amacıyla kuruldu.

153 açık mı?

Kent yönetiminin yetki alanına giren vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetlerin 7/24 ve tüm iletişim kanalları aracılığıyla sürekli olarak izlenmesi hizmetidir.

153 mavi masa nedir?

İstek, şikayet ve önerileri dinleyip anında çözüm üreten “153 Mavi Masa”, yenilenen yüzüyle başkent halkına 7 gün 24 saat hizmet veriyor. İstek, şikayet ve önerileri dinleyip anında çözüm üreten “153 Mavi Masa”, yenilenen yüzüyle başkent halkına 7 gün 24 saat hizmet veriyor.

Belediyeye şikayet nasıl yapılır?

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, vatandaşlarla kişisel iletişim kurmak amacıyla 2013 yılında Alo 181 Çağrı Merkezi’ni faaliyete geçirdi. Bakanlığımız, Çevre ve Şehircilik Vizyonu 2023 ve yaşam kalitesini iyileştirmek için İnsan-Çevre İlkesi çerçevesinde Alo 181 aracılığıyla vatandaşlara haftanın 7 günü, günde 24 saat hizmet vermektedir.

Hangi konular belediyeye şikayet edilir?

Çağrı Merkezinin Çalışma Alanı Vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve bilgilerini Alo 181’e iletebiliyor.

Beyaz masa neyle ilgileniyor?

Yoğunluğun fazla olduğu bölgelerde kullanılan Mobil Beyaz Masa aracı, vatandaşlardan gelen her türlü soru, istek, öneri ve şikayete net ve anlaşılır bir şekilde yanıt vermek ve vatandaşa yardımcı olmak amacıyla kuruldu.

Belediyeyi hangi kuruma şikayet edebilirim?

İçişleri Bakanlığı – Belediye Bilgi Sistemi’nden şikayet başvurusu. Bu hizmeti kullanmak için, aşağıda listelenen kimlik doğrulama yöntemlerinden sizin için uygun olan birini kullanarak sisteme giriş yapmalısınız.

Mahalle şikayetleri nereye yapılır?

Bakanlığın mevzuatına ilişkin konularda çağrı merkezi, konu ne olursa olsun vatandaşların memnuniyetini sağlamakta ve 24 saat hizmet vermektedir. Alo 181 Çağrı Merkezi’nin 2014 yılının ilk 11 ayında kurulduğu günden bu yana 160.000 547 çağrı aldığı ve günlük 700-750 çağrıya cevap verildiği öğrenildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gaziantep Azeri Escort